Framme!

Pjuhh! Dessa två dagar har varit sjukt intensiva. Grovstädning, inflytt av alla grejer, speed-shopping på IKEA, soffhämtning i Järfälla (vilket äventyr! omg..), mathandling och mycket mycket mer. Som tur är har Jimmies föräldrar hjälpt oss hela helgen och utan dem hade vi nog aldrig hunnit så pass mkt som vi faktiskt har - tack!!

Börjar så smått komma i ordning i lägenheten iaf även om det är mycket kvar. Imorn är det iaf skolstart över internet och jobbintervju här i Åkersberga :)

Bilder säger ju mer än ord så lägger upp lite pics att glo på!



Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken stor och härlig lägenhet ni lyckats få tag på!:) Kommer vara tomt utan dig imorn på skolan!:/

2010-08-29 @ 23:24:57
Postat av: Carina

Vilken ljus och fin lägenhet och vad fint ni fått!!! Ser fram emot att få se den "live" också... ;)

2010-08-30 @ 10:19:55
Postat av: Malle

Vad fint, jag paxar soffan när jag kommer ned ;) puss

2010-08-31 @ 00:08:44
Postat av: Moster M

Vilken fin lägenhet! =)

2010-08-31 @ 19:59:26
Postat av: Sofia

Åhh, ser jag rätt??? Vilken fin bild ni har över sängen, i mitten ;) Har också med mig den! Love you <3

2010-09-01 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0