Imorgon smäller det!

Tjeeeena..

Styr nu upp en blogg efter önskemål från nära och kära. Bloggen är till för att släkt och vänner (och alla andra som är intresserade såklart!) ska kunna se vad vi pysslar med nere i El Stockholmo, till vilket vi alltså flyttar IMORN! :O ..Hur lägenheten sakta men säkert kommer iordning - och förhoppningsvis vi med den :P Jag säger vi, eftersom jag har med mig min fantastiska pojkvän!

Har nog fortfarande inte fattat att jag faktiskt ska flytta hemifrån - bort från Luleå å bort från Norrbotten. Bort från mamma, pappa å brorsorna. Bort från fotbollen och bort från kompisarna. Lite vemodigt såklart men mest spännande och förväntansfullt. Så länge som jag velat bort och få göra något annat, få lite omväxling - samla lite vuxenpoäng ;)

Så imorgon kl 19.57 börjar alltså "det nya livet" - som norrländsk nollåtta i den stora stora huvudstaden! Wish me luck ;D


Kommentarer
Postat av: Chimi

Lycka till nu Jenny, ha så kul! :D

2010-08-27 @ 00:30:58
Postat av: Lars

Snygg blogg, Jenny. Ska bli roligt att följa ditt nya liv i huvudstaden. Välkommen hit.



Farbror Lars

2010-08-27 @ 10:35:34
URL: http://vegablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0