LULEÅ!

Sen igår anslöt även mina två andra Luleå-brudar (fastän Ida faktiskt bor i Sthlm så räknas hon som Luleåtjej sådetså). Jag, Ellen och Caroline spenderade nästan hela gårdagen i Kista på gallerian där, å sen när Ida och Josse landade på arlanda begav vi oss hemåt. Idus åkte hem till söder en sväng innan och kom till berga och Josse fångade vi upp på Mörby station ;)

Väl framme i berga handlade vi lite gott kvällsfika på ICA sedan prommade vi hem till läggan.. Där var det återigen filmmys som stod på agendan - Inception denna gång. Fantastisk bra, stressande, tankekrävande och välgjord film - se den!

Tycker att det är såå himla kul att ha mina fina vänner på besök och superroligt att träffa Caroline igen också... hoppas att det går bra för henne på amerikanska ambassaden idag där hon ska försöka fixa visum för att kunna åka och plugga i Das Amerikat :) Håller tummarna!

Nu har vi käkat lite brunch här i lägenheten och ska snart bege oss in mot city där vi ska spendera dagen, möta upp Caroline och ha det trevligt. Innan vi sedan åker ut till Arlanda och flyget hem till Luleå. Ska spendera höstlovet i Luleå eftersom jag redan bokat resan tidigare då jag trodde att jag skulle ha campusvecka nu. Men eftersom jag hoppas ssk så blir det en ren nöjesresa där jag får ha qualitytime med familj och vänner! :D

Å vem vet, kanske jag ställer till med ett försenat litet 20årskalas.. ;) Lovar inget dock! hihi




Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt att du kommer hem... vi längtar efter dig!!! :D Du vet... Sushibar väntar på dig och mig ;)

2010-11-01 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0