MOROTSKAKA!

Kan ju vara det godaste fikabrödet som finns! Bia insisterade på att vi skulle baka morotskaka nu när jag kom hem och i eftermiddags tog vi tag i saken.. och jag säger då det. FY BUBBLAN VAD GOTT DET BLEV! :D Och det bästa av allt, jag känner mig såå förtjänt av den efter mina två träningspass idag. På förmiddagen blev det gå/joggingsväng på Ormberget å nu på kvällen passade jag och pappa på att simma 50 längder i gammelstads badhus under Bias innebandyträning.



Sen har jag även en annan sak att säga och det är att jag kommer att avsluta den här bloggen för att starta en ny på en annan bloggportal. Detta för att det är lättare att uppdatera via mobilen på den nya portalen. Här måste man skicka sms, vilket kostar pengar och om man vill ha med en bild krävs mms, vilket kostar ännu mer pengar! På den andra portalen räcker det med ett mail (vilket är gratis) för att lägga upp inlägg med både text och bild :) Men jag kommer att lägga upp den nya adressen när den är klar och börjar användas. Så blir kvar här ett tag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0