Det gjorde det ju! Fantastiskt ;) inte så...

Det gjorde det ju! Fantastiskt ;) inte så flitig på att uppdatera men det är för att jag endast jobbar och pluggar just nu.. Hann iaf med att lira lite match igår! För jävla skön seger mot Täby med 1-3, dock måste jag erkänna att jag borde gjort åtminstonde 3 mål, för så många klara lägen hade jag :s men det är bara att inse, jag är inte i målform för 5 öre!! Som tur var tog Lina sitt ansvar iaf och satte dit 3 (!) baljor, you go girl!!! ;) sista matchen igår alltså, och vi gick därmed vidare i Victoria cup. Får i nästa omgång möta nått div 2 lag tyckte jag att det ryktades om :) men det blir nog till våren. Nu fokus på eftersäsongsträning innan den nya säsongen börjar i januari! :) i den mån jag hinner dvs, sjukligt mkt jobb just nu! Men det är ju som man säger - cash is king ;)


Kommentarer
Postat av: Malle

2010-10-15 @ 15:51:55
Postat av: Malle

Haha söt-tönt! Super att du börjar hänga med i tekniken nu ;) Har faktiskt börjat fundera på en Iphone själv, nu när alla runt mig frestar med dem ;) Måste bara tjäna mig lite pengar till det...eller inte! Fattig som jag är!

Om du har tid kan du väl ringa mig idag...eller inatt jag har tid vilket som :) Puuuussss! <3

2010-10-15 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0