Elektronik, vad är det med dessa prylar som är så fantastiskt??

Ja jag vet inte men nog är det kul med nya elektronikprylar - helt säkert!! And that brings us to något jag glömt löägga upp -->>

Har ju beställt en ny mobil :D En ajajajajajphooone!! Ante influerade mig så pass mkt att även jag var tvungen att införskaffa mig denna magnifika mackapär. Så när jag var hemma i Luleå senast beställde jag en. Väntar nu med spänning på att den ska dimpa ner i brevlådan, dock tar det ju sån jäääkla tid då den är slut hos leverantören :( Men den som väntar på något gott..

Å sen det också. Har ju inte lagt upp nytvn som Jimmie klickade hem när jag var i Luleå senast. 47 tums plattv! Well here it is - FETT ;D




Kommentarer
Postat av: Moster M

WOW på den kan ni kolla IDOL från Luuuuullleeeeeåååå! Nice!

2010-10-02 @ 17:42:15
Postat av: Jennie

Klart du ska ha en ajpån. Jag har oxå en nu.

Det tog inte fullt 4 veckor innan den kom.

Fick den i fredags, och den är helt underbar!!

You will love it! :)

2010-10-03 @ 10:08:19
URL: http://blurpan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh! Men Jenny, vars ifrån beställde du? Telia ? Hoppas min kommer snart, är nu drygt 2 veckor sedan jag beställde =) så kanske om nån vecka!

2010-10-03 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0