Finally it's heeere!

Nu äntligen har jag fått min nya älskling (Jimmie känn dig utbytt, haha nä skojja bara - älskar dig mest! ;) en Iphone 4 :) Skulle ju ha fått den i förrgår, trodde jag.. men nej den blev kvar i Ånge över natten (lägg ner skiten i Ånge å åk bara längs norrlandskusten tar ju hundra år när paketen måste in i landet och vända! :S)

Fick den iaf igår, and it's sooo pretty! :D Love it! Hade så roligt med att ställa in den och fixa in musik osv att jag helt glömde bort att plugga (fast man kommer väl ihåg det man vill komma ihåg antar jag..) igår så nu är jag ännu mer efter än vad jag var innan - känns.. fantastiskt!

NU däremot ska jag PLUGGA lite innan mamma vaknar (hon har jobbat natt) å sen ska vi iväg en sväng till stan och äta sushi till lunch! :D

IKVÄLL blir det kalas hos Sara som fyllde 14 år igår! GRATTIS till dig!!! Helt sjukt att du är så gammal som fjortis nu ;) (betyder det att jag börjar bli gammal?) :D Sen mys med mina brudar <3

Imorn kl 0800 hemfärd mot min riktiga och inte fullt så plastiga älskling!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0