Honey I'm hoome!

Först och främst måste jag bara säga att jag hade en uuurmysig dag igår med EvaLena och Gunilla! Åkte ut till Arlanda i rätt god tid så att vi hann käka middag i lugn och ro. Pizza/pasta/kebab blev det i en salig blandning på Alfredos- fantastiskt!

Sen när vi kom hem till Regnvägen typ vid 23 tiden påpekade ju Biaboyen att det faktiskt var kanelbullens dag igår. Så självklart åt vi varma kanelbullar och mjölk mitt i natten- trots att Jennys mage egentligen var aaalldeles för mätt för bullar. Otroligt gott var det då iaf!

Idag har jag varit i skolan hela dagen, haft seminarie och lite spännande labbar =) Sen hem en stund för att senare åka tillbaka till STIL för lite work out ;) Körde dansaerobic och måste säga att det var heeeelt sjukt roligt! Lite utmaning sådär och man kände sig verkligen - som det står i passbeskrivningen på STIL's hemsidag - som en floorfiller för en stund! Avrundade med 30 min core på det :)

Så nu sitter jag här svettig och dann.. ska hoppa in i duschen och sen fara och hämta bror och far på hockeyn!

Juste!! Fick ett MYCKET glädjande besked idag, MIN IPHONE ÄR I JÖNKÖPING! Dvs. on the go till moi!! :D Förmodligen är den här redan imorgon!! Ihhhhh, känns nästan värre än när man var liten och väntade på jultomten :P Har även beställt en speciell plastfilm till den, från Tyskland av alla ställen, så att den kommer att bli fantastiskt fin! ;D

Imorn - venprovtagning och kapillärprovtagning på skolan.
Nu - DUSCH!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0