Åhh! : )


Åhhh asså ni förstår inte vilken ultimat Lördag jag (vi) hade igår. Klev upp tidigt som fan och åkte till flyget, fick pussa på min mamma hur mkt som helst innan jag for ;) Landade i Sthlm vid 9 och begav mig sedan mot Åkersberga. När jag klev in genom dörren vid 11 hade precis min finaste Jimmie klivit upp å då fick jag pussa på honom!! Hihi..

Vi tog det lugnt ett tag iaf, kokade kaffe och packade iordning cykelkorgen med lite fika. Sedan begav vi oss ut på en cykeltur och bara ett par minuter bort kommer man till som "riktiga" åkersberga som består av som man hör på namnet. Åkrar och Berg =) Superfina etagevångingar som är byggda på bergen med värsta megautsikterna! Hamnen med assnygga båtar och så klippor längs vattnet som man kan sitta och mysa på. Cyklade längs vattnet, såg flera fina badplatser osv.. Cyklade förbi en park med en ankdam och fontän å tillsist tog vägen slut och vi kom till en badplats som var lite undanskymd men ändock med bryggor och klippor.

Satte oss iaf på en klipphäll och drack kaffe, söp in höstsolen (som på något konstigt sätt kändes som vårsol i typ maj..) och bara njöt.. Kollade in feta båtar som cruisade förbi och kände doften av löveldning! Länge sedan man fick chansen att bara ligga ute i naturen, ta det lugnt och göra ingenting - underbart!!

På kvällen gjorde vi egna hamburgare (till och med själva burgaren) med friscobröd, pommes och sallad. Så sjukt jäkla gott!! Sen åkte vi mot Täby och bion, såg I rymden finns inga känslor.. var rätt bra helt klart.

Finaste vädret, bästaste sällskapet, godaste maten och UNDERBARASTE LÖRDAGEN!

<3






Kommentarer
Postat av: Moster M

Härliga bilder...passa på och njut...här snöar det just nu.

Hamburgertallriken såg sjukt god ut...mmmmmums...blir så sugen. ;)

2010-10-11 @ 23:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0