Marre :D

På begäran lägger jag upp bild på min fantastiskt fina Marilyn-klocka som jag fick i födelsedagspresent av älskling igår :)

Sen får jag prova på hur det känns att bo själv här i helgen. Jimmie far nämligen upp till Luleå på lördag för att skriva resttenta medan jag blir kvar här i huvudstaden för att:

1. imorn - mysa med tjejerna inne i city. Fia kommer ju upp och hälsar på från Lund så det är upplagt för ett vin (kanske inte för mig i och med HP på lördag) och ost-mys hos Idus på söder.
2. Skriva högskoleprovet på lördag under dan.
3. Fira min 20 årsdag hos en kompis här i Åkersberga genom en drinktestarkväll på lördagkväll! Woho ;)
4. Plugga till tentan som är på måndag (som jag förövrigt ändå har ställt in mig på att få göra om) och
5. Bjuda laget på fika på träningen på söndag! :D

Känns faktiskt som en riktigt, riktigt bra helg! (stressen har jag kommit över då livet är hopplös i vilket fall.. ;)

Over and out
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mor

Wow, läcker klocka!!! Var ska du hänga upp den?

2010-10-22 @ 11:39:58
Postat av: Anonym

fin blogg !:d

Händer ikväll??

kram

2010-10-22 @ 12:34:49
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: - rosanna

jätte fin blogg !

kram

2010-10-22 @ 12:37:08
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/
Postat av: lovisa

Är allt bra med dig?:)

2010-10-22 @ 12:43:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Moster M

Såå läcker! Förstår att du är nöjd! ;)

2010-10-22 @ 14:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0