Mot norr igen..

Det var då ett himla flängandes hit och dit ;) Sitter och käkar lite lunch, resterna från gårdagens whiskeykyckling - dock lika gott idag igen! :D Har packat ihop lite grejer att ha med till campusveckan som startar imorn, städat lite och slängt i nåra maskiner tvätt.. Kan ju inte lämna allt för mkt till min kära sambo nu när jag åker norrut!

En kul sak som visade sig var att Eva-Lena och Gunilla var i stan i helgen och det visade sig att de skulle ta samma flyg som mig till Luleå ikväll, så nu är de påväg hit ut till berga för lite fika å sen åker vi tillsammans vidare mot Lule! Det är så sjukt mycket roligare att resa tillsammans med nån, å sen ska det även bli jättekul att de kommer och hälsar på en sväng också :D

Snart får jag träffa alla mina älsklingar i Luleå! <3<3<3 Längtar!!

LULEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0