Vad är det för en dag..

..är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Jennys födelsedag HURRA HURRA HURRAA! :)

Hihi aldrig hade jag väl trott att jag skulle fira min födelsedag pluggandes till högskoleprovet ensam i en lägenhet i Åkersberga? ;)

Nä gud vad trist det där lät men så är det faktiskt! Jimmie är på jobbet och jag fortsätter traggla med gamla högskoleprov.. men för tillfället har jag paus. Städpaus och bakpaus! Igår behövde jag bli av med lite gamla äpplen som höll på att bli dåliga så då svischade jag ihop en supergod äppelkaka å idag kalasbakar jag ett egenmodifierat recept av chokladmuffins med marschmallows och mörk blockchoklad :)

Å ikväll, då blir det roligare födelsedag än jag har just nu, för då blir det att mysa med födelsedagsfika och någon bra film. Ironman 1 har jag ju fått i uppdrag av Jimmie att se, så att vi kan se tvåan - så vem vet kanske det blir den?

Lite tråkigt och ovant bara att inte få baka supermkt till ens födelsedag och bjuda alla sina fina på sjuttielva sorters kakor för det har jag ju gjort i alla år!! Men då har man ju en liiiite större umgängeskrets i Luleå än vad man har här iofs ;) Ska ta med fika till träningen på söndag så att jag får bjuda NÅN iaf :P Sen är det ju ett faktum att jag och Jimmie kan äta tills vi spyr - och det är ju kul!

NU - åter till plugg, städning och bak så att man välförtjänt kan ta det lugnt ikväll när karln kommer hem!

Puss och kram alla!


Kommentarer
Postat av: Moster M

Grattis! Grattis! :o)

2010-10-20 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0