Vilken känsla!! För första gången i mitt l...

img_1731 (MMS)

Vilken känsla!! För första gången i mitt liv får jag känna hur det efter en 40 h arbetsvecka får komma hem till sitt eget hem och faktiskt SLIPPA laga mat. En känsla som man som barn/ungdom omöjligtvis kan känna innan man flyttat hemifrån och på riktig börjat leva vuxenliv.  Å vilken känsla!!! Heeelt undebart :D Det är nämligen så att min finaste pojkvän hade kokat ihop en superdupersmaskisgod fläskfilémiddag med fläskfilé, crème fraîche,  tomat, paprika och kantareller nu lagomt till jag kom hem från jobbet :D så fantastisk underbart efter en sjukt jobbig och stressig vecka. Nu ska jag bara njuta av denna fredagskväll, se lite idol och mysa med Jimmie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0