Lunchelilunch :)

Länge sedan det blev någon uppdatering men jag har som inte gjort något som är vettigt att uppdatera om :P Har i princip bara jobbat och pluggat de två senaste veckorna känns det som (förutom att mami, papi och Bia har varit här men det har jag ju redan skrivit om, det var jättekul å mysigt iaf! <3).. Började t.ex. kl 6(!!!) imorse, det är fan inte humant att kliva upp kl 5 när det fortfarande är mörkt ute, blöt kyla som tar ända in i märgen och dimmigt. Tur att man kan värma sig med en kopp kaffe eller choklad när man kommer till jobbet iaf =)

Juste! Var ju till stadsbiblioteket i måndags och det var riktigt coolt. Kändes som värsta Hogwards med en 3 våningar hög centrumkupol där väggarna var fulla med böcker från golvet till taket. Sedan gick man ut i 4 olika facksalar som var också var fullproppade med böcker. Nä, det var riktigt fint å även om jag inte är någon bokfantast så kändes det typ som att man ville vara i biblioteket :P svårt att förklara.. men jag gillade det iaf! Lånade kurslitteratur som jag egentligen hade bokat här i Å-berga, men när böckerna kommit in. Ja då håller biblioteket stängt i 1 månad p.g.a. flytt till nya gallerian.. så inte fick jag tag på nå böcker :S Suck!! Tur att det hade dem i city iaf..

Imorn kommer McDellen till stan iaf!! Hon är på snabbvisit innan planet går vidare till Italy =) Så en lunchdejt är inplanerat imorn och det ska bli supermys! :D

Nu sängen - klockan ringde ju som sagt 05.00 imorse, GÄSP!

Miss you hun! <3

Kommentarer
Postat av: Malle

Awesome å känna på lite råå kyla där nere va ;) Jag såg att ni skulle ha nästan lika kallt där som här idag! Hälsa Dellun lycka till på resan. Vi hörs på telefonen någon dag, jag är i stugan hela helgen så det är bara att störa ^^ Kraaam

2010-10-01 @ 17:24:07
Postat av: Malle

Varför heter inlägget "47 tum plattis!" förresten ;)

2010-10-01 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0