Gardiner :D

Gardinerna till vardagsrummet har kommit och idag har jag fållat och strukit. Nu hänger dem och det känns redan mkt mer ombonat! Det som är kvar i vardagsrummet nu är: barstolar till barbordet, tv (47 tummarn;)), tavla, lampa i fönstret (har bara en, ska vara två..), växter och lite annat småfix! Men nu ser det ändå helt okej ut när vi fick gardiner! Bild kommer ikväll :)

Sen var jag iväg och kollade Åkersbergas damer lira på Margretelunds IP, pratade även med deras lagledning och vi kom överens om att jag ska börja träna med dem på måndag :D

Nu iväg och handla lite smått och börja laga mat innan Jimmie och hans polare Jonas kommer hem från jobbet (har jobbat extra på bygget i Djursholm idag). Grekpytt, vitlöksbröd och tzatziki blir det! Kan hända att jag slänger ihop en liten äppelpaj också ;)

Ohlalaaa!


ÅBK vann med 4-2 på Margretelund IP :)

Kommentarer
Postat av: Moster M

Härligt att höra att det går så bra för dig (er) där nere. Vad fint ni fått i lägenheten. Du är så duktig och piffig! =)

2010-09-04 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0