New shoes..

Jag kunde inte hålla mig och jag är så dååålig! :P

Var till Kista galleria efter matchen där ffa. Bia shoppade lite och där mitt löfte om att inte köpa några nya kläder/skor förän den 21 okt då nya gallerian här i Åkersberga öppnar bröts. Har spanat in ett par boots med lite lägre skaft bra länge nu och såklart skulle jag ju hitta dem i Kista. Testade dem och de satt perfekt.. kunde inte hålla mig. Så jag köpte dem. Ändå helnöjd eftersom jag velat ha dem så länge nu!!!

349 kr Skopunkten. Fantastiskt! :D


Kommentarer
Postat av: Malle

Hey! Har inte blivit att läsa på länge, har inte så mycket tid nu förtiden. Men du har hunnit uppdatera för fullt ser jag :) Låter som att ni kommit ganska bra i ordning nu, och fotbollen verkar gå riktigt bra, jag är så glad för dig! Själv har man gått och blivit sjuk så sista matchen för säsongen känns lite halvtung nu! Vi hörs någon dag så får du höra mer! Puss älsko <3

2010-09-26 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0