Nya grejer och finbesök från Norr!

Sitter och har just avnjutit en härlig helgfrukost efter att fått sova ut ordentligt, äntligen ;P ! Igår vid 15-tiden kom min kära familj, åtminstonde 50% av den, mami, papi och Bia :D Jag har ju tidigare bara haft med mig kläder i huvudsak men nu hade de med sig mer av min SAKER, typ min cykel(!!!), burkar, bak- å pajformar, staxmixer, lampa och gardiner till köket å lite annat =)

Sedan fick vi en (egentligen två) glada överaskningar. Skulle egentligen få med oss Lindas gamla micro (tack för det Patte och Linda!) men så när mamma och co kommer hit så lastar de ur en sprillans ny som de köpt på väg ner :D wihoo! Å inte nog med det, fick även en aaasbra elvisp med tre vispar (istället för två)! Sedan tog de med min nynya vattenkokare från Lilla köksboden som jag fått i inflyttningspresent av farmor, tack för det :D

Vid 17-tiden bar det iaf av västerut mot Jakobsberg och Kungsängen. Hämtade upp barstolarna som vi äntligen fått tag på på blocket. Och sedan till IKEA för inhandling av diverse saker. Köpte en ny servis, bruna som matchar de begia vi redan har. En hallspegel (som inte ska stå lutad som på bilden), blockljus, burkar, ministrykbräda, skoställ och lite sånt :) Asvlutade rutten med handling på ICA ;)

Lägger upp lite bilder på de nya sakerna. Observera belysningen ovanför micron som jag och mamma kämpade med att skruva upp igårkväll/natt!

Nu iväg till Margretelund och matchdebut med ÅBK! Taggad till tusen då vi möter serieledarna Täby, viktig match, det kommer bli tufft men vi ska kämpa =)




Kommentarer
Postat av: Moster M

Åhhh Jenny...såååå fint. Ni har verkligen fått till det bra. Mysigt! Hur stor är lägenheten egentligen? Sen var det ju roligt att familjen kom ner. Du kommer nog ha dem hängades där ett par gånger per år nu...hihihi...Kramis <3

2010-09-25 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0