Nyheter

Känner att jag blivit som en ny person idag! haha nämen det händer mycket nu. Först ringde de från måltidsenheten och jag gjorde mitt första vik i köket på Margretelundsskolan. Ett intensivt men ganska kul extrajobb faktiskt. Fick jobb hela veckan så snart har jag nästa månads hyra klar iaf ;) Alltså - Jenny har blivit mattant idag !

Sedan var det träning igen med Åkersbergas damlag. Var ju och tränade igår också och det verkar vara ett härligt gäng, där alla är väldigt valkommnande och glada! :D Så idag skrev jag på för min nya klubb. Alltså - Jenny har blivit ÅBK:are idag !

Men ni tjejer i Lira, ni kommer alltid att ligga närmast om hjärtat ;) Saknar er!!!

Nu sängeeen! Ny dag imorn med matservering till 600 hungriga 6-11 åringar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SUPERKUL :D

2010-09-08 @ 11:33:49
Postat av: Rebecca

Kul!:D Jag ska också ta tag i klubbringandet, BK häcken kommer det troligtvis bli:)

2010-09-08 @ 19:10:44
Postat av: Jenny

Vad roligt Rebecca! Hoppas att allt är fint med dig nere i götet :D Kram

2010-09-09 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0