Renlighet renlighet!

Nu är det då så rent och fint här hemma, eftersom vi har ägnat hela söndagsförmiddagen till att tvätta, dammtorka, skura å allt det där. Så nu är det skiinande rent överallt! Längtar till ikväll när man får gå och lägga sig i en renbäddad säng brevid min finaste Jimmie =)

Igår tog vi bussen till Arninge centrum, gick på jysk, rusta och jula och inhandlade lite prakiska saker till lägenheter.. Checka in de nya soffkuddarna! Kirrade även ett överkast till sängen och kuddar till det =) (Dock är överkastet mkt finare i verkligheten än vad bilden visar..)

Nu är det snart match som gäller, men eftersom det är endel pappersarbete kvar innan jag är spelklar för ÅBK så får jag nöja mig med att kika på från sidan. Hoppas att kanske Jimmie vill följ och kolla!

Imorn blir det Luuuleå och skola/praktik i en hel vecka. Då får jag även träffa alla mina fina där hemma!!! <3


Kommentarer
Postat av: Bia

Äntligen skriver du nå nytt har väntat och väntat på att få nu kul att läsa ;) hahahah

2010-09-12 @ 14:18:28
Postat av: Malle

Jag har också väntat som tusan :)

Yes äntligen kommer du hem! Man kanske får bju på middag någon dag? :P

2010-09-12 @ 14:45:23
Postat av: Jenny

Nåh mina älsklingar, snart ses vi! =) Mållan, absolut men jag har praktik till 21.30, tisdag, fredag, och söndag! Men när som helst annars <3

2010-09-12 @ 14:59:12
Postat av: Mor

Wow, så läckert överkast! ...och kuddarna i soffan blev verkligen pricken över i:et! :)

2010-09-12 @ 17:03:56
Postat av: Moster M

Jätte snyggt, alltihop. Du är då så pysslig. Men det visste vi redan. =) Lycka till i skolan i veckan.

2010-09-14 @ 22:48:07
Postat av: Malle

Skriv mer, skriv mer!:)

2010-09-21 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0