Såå..

..har knappt hunnit sitta på rumpan sedan jag kom tillbaka till berga =) Kom alltså hit igen i måndagskväll efter en minst sagt intensiv vecka i Luleå med 40h praktik och 40h skola.. tur ändå att man hann träffa lite vänner, lira lite fotboll och såklart vara med min bästaste familj!! (Bra häng där på onsdagskvällen med Malle och Bia ;) haha!) Nu väntar dock en massa skolarbete (vet inte hur jag ska hinna med allt, med både träningar och jobb! Men det löser sig..)

Klev upp kl 6 igår för att börja inskolningen på statoil, var där till kl 15.30 innan jag begav mig hemåt. Hade absolut iiingenting i kylen, förutom kyckling och broccoli (å lite annat som inte räknas :P) så voila en kycklingpaj blev det till middag! Sedan iväg på träning, men eftersom det internet som vi surfat på tidigare nu är krypterat och vi inte hunnit fixa nått eget (nu har vi det), kunde jag inte kolla busstiden. Slutade med att jag gick aaalldeles för tidigt till busshållsplatsen. Så tidigt att det var lika att promma till Maggan (planen). Så det gjorde jag :P

Idag har även den spenderats på statoil. Kan säga att folk verkligen har förutfattade meningar om arbetet på en besinmack. Det hade jag med från början. Men det är verkligen mer än bara kassaarbete! En massa kontroller å rutiner å sånt som ska göras varje dag. Idag kollade jag (jag!!!) oljan på 5 lastbilar (Ni trodde inte att jag kunde det va? Men det har pappa faktiskt lärt mig. Sådeså! ;) haha!)

Efter jobbet mötte jag iaf upp Jimmie och vi gick och handlade, var som sagt ekoo i kylen nu när jag varit borta. Köttfärs för 39.90 kr/kg å kyckling för 55.. mkt nöjd!

Har nu suttit och skrivit på den ena fältstudierapporten å blev i princip klar med min del =) Awesome!

Sådärja, nu har jag skrivit ikapp lite :) Kanske inte så kul updatering dock...

Har iaf köpt en grej till lampan i vardagsrummet, så att den nu hänger rakt över bordet (äntligen! Har stört mig hur länge som helst...). Har också hängt upp gardiner i köket (temporära innan de beställda kommer den 10 nov). Men tyvärr har jag ju glömt kameran hemma så bilder kommer senare.

Som tur är kommer mami, papi och Bia ner till helgen med kameran, min cyckel (yeiii!!!), och lite annat smått och gott. De stannar hela helgen och vi ska se hockey, jag ska spela min första match med ÅBK dam, och även en runda till IKEA är inplanerat :) Så efter det kommer en rejäl uppdatering med bilder och hela kittet!

Ha det bra så länge!
Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Moster M

Ojojoj du har då fullt upp. Tur att du är ung med mycket energi.

Kul att Luleå räknas som HEMMA...hihihi...(menar att du glömt kameran hemma)

Det måste ju betyda att dom där nere bara har fått låna dig ett tag. ;-)

Kollat oljan på 5 lastbilar...det var inte illa. =)

2010-09-23 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0